Gyakori kérdések kutya felszereléseinkkel kapcsolatban
Garanciával és fizetéssel kapcsolatos kérdések
VAN NÁLATOK PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
Amennyiben a csomag kézhez vételétől számított 30 napon belül nem lennél maradéktalanul elégedett a termékkel visszafizetjük neked az árát. Esetleges termék cserénél vagy önhibánkon kívül visszaküldött terméknél gravírozott nyakörvnél a gravírozás díját (1490 Ft-ot) nem áll módunkban visszatéríteni. Valamint a névtábla kicserélésért 1500 Ft-ot felszámolunk. Ez az összeg is levonásra kerül a visszautalandó összegből. Át nem vett termék esetén a gravírozás díja (1490 Ft) a megrendelőt terheli. Önhibánkon kívül visszaküldött feliratozott tépőzárnál a feliratozás díját (2590 Ft-ot) nem áll módunkban visszatéríteni. Át nem vett termék esetén a tépőzár feliratozásának díja (2590 Ft) a megrendelőt terheli.
Hogyan tudom nektek visszaküldeni a terméket?
Írj kérlek e-mail címünkre a info@dogidog.hu-ra a Tárgy mezőbe írd be, hogy Visszaküldés és segítünk.
A visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
Termék visszaküldése, a vásárló költségén történik.
Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.
Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszavegyétek?
A visszaküldött termék nem lehet megrongált. Ha a termék kipróbálásra került, akkor azt eredeti csomagolásában és sértetlenül kell visszajuttatnod hozzánk, így tudjuk visszautalni a 100%-os vételárat a termék átvizsgálása után. Ha a fenti kritériumok nem teljesülnek sajnos nem tudjuk visszautalni a vételárat, így a termék a költségeden újra kiszállításra kerül.
Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?
A vásárlást követő 30-ik napon túl, illetve ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Utánvét (azaz készpénzes fizetés futárnak): rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét. Utánvét díja: 300 Ft.
Közvetlen banki átutalás: Amennyiben ezt az opciót választod, a rendelés folyamán kapott bankszámlaszámra lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét. Amikor az összeg beérkezett, azonnal nekiállunk rendelésed feldolgozásának
Szállítással kapcsolatos kérdések
Termékedet kérheted Foxpost csomagautomatába és házhozszállítással is. 4-7 munkanapon belüli szállítás. Foxpost csomagautomatába 1290 Ft. Házhozszállítás 1990 Ft.
Posta Pontra a szállítási díj 990 Ft. Házhozszállítás a Postával 1990 Ft szállítási idő meghaladhatja a 14 napot mind a Posta Pont esetében mind a Postával történő házhozszállítás esetén.
16990 Ft feletti vásárlás esetén nem számítunk fel szállítási díjat.
MIKOR KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKET?
5-7 munkanapon belül.
HOL JÁR A CSOMAGOM?
Amint a furászolgálat megkezdte a csomagod kiszállításának a feldolgozását, e-mailben értésítést kapsz róla. Az értesítés tartalmazni fogja a kiszállítás várható időpontját.
KÜLFÖLDI CÍMRE KÉRHETEM A SZÁLLÍTÁST?
Sajnos jelenleg Magyarországon kívülre nem tudunk kiszállítani. Arra kérünk, hogy megrendeléskor csak is kizárólag magyarországi címet adj meg nekünk. Ellenkező esetben sajnos törölnünk kell a megrendelést.